środa, 7 listopada 2012

Kilka słów o mnie :)

Hej! Mam na imię Julka. Znajomi mówią na mnie Kwaśna ... no przynajmniej niektórzy. Ale żeby was nie zmylić, będę podpisywała się ~Kwaśna~, ponieważ na blogu pisze jeszcze jedna Julka. Interesuję się głównie muzyką ( mój ulubiony zespół to ONE DIRECTION, a ulubione piosenkarki to Rihanna i Rita Ora )  i książkami ( moja ulubiona seria to Pretty Little Liars ).
Na obrazku przedstawiam I część z IX w tej chwili dostępnych. Kryminał jest dostępny w Empiku za ok. 30zł. Zainteresowanych zachęcam do kupna(:
 Oprócz czytania interesuję się również modą. Codziennie do szkoły staram się dobierać ubrania, które do siebie pasują oraz najlepsze dodatki. W zakładce o modzie postaram się dodawać najlepsze rzeczy jakie znajdę.
Pozdrawiam, Kwaśna:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz