wtorek, 6 listopada 2012

Siema.

Cześć. Mam na imię Wiktoria. Pod postami będę Stylesowa ♥ , ale nie dlatego , ze jest to związane ze stylem , tylko dlatego , ze jest Directioner :D . Powiem wam trochę o mnie : Lubie rysować , śpiewać , ONE DIRECTION ( proszę się tg nie czepiać ) , jestem fanka lakierów do paznokci , lubię pisać spacje pomiędzy znakami interpunkcyjnymi , moja ulubiona minka jest ------> ;d Myślę, najwieciej bd tu pisać o paznokciach , ale postaram się pisać także o innych rzeczach . Może kiedyś wstawię zdjęcie wszystkich moich lakierów i je wam pokaże ;d Postaram sie zagladac na bloga kiedy tylko bd miala na to czas.

+ Przepraszam , ze nie pisze niektórych znaków polskich , ale mam laptopa z U.S.A i nie mogę pisać polskich znaków , ale jeśli mogę to używam słownika w komputerze ;D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz