wtorek, 6 listopada 2012

Wpis I

   Witam !! Pomysł na bloga natchnął nas niespodziewanie, więc czym prędzej chciałyśmy go zrealizować. Znajdziecie tu nowinki i porady o modzie, urodzie, zdrowiu. Oczywiście nie zabraknie też trochę śmiechu i najważniejszego, a mianowicie muzyki <3 Blog nie będzie prowadzony systematycznie. Wolny czas = post.
  Ja jestem Julia i niech nie zmylą was moje dane (Milena Łakoma) ponieważ są fałszywe ;D Coś o mnie? Słucham przeważnie rock'a i czasami metalu. Lubię Lanę Del Rey, Adele, Green Day, Metallicę, Nirvanę, The Beatles, The Rolling Stones, Three Day Grace i wiele innych ponieważ to właśnie muzyka mnie inspiruje. Interesuję się modą i staram się nadążać za najnowszymi trendami. Mam dwa koty ;3 Kociczki) Ahh kolory.. wszystkie! Lubię słodycze jak każdy w szczególności nutellę. Wiek nie jest ważny. Liczy się wnętrze. 
  Mam nadzieję, że będziecie tu czasami zaglądać. Życzę miłego czytania! 

                                                                                                                         Pozdrawiam, Julia



Tutaj macie jeszcze taką czapeczkę ze Smut'a za którą szaleję *-*       

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz